Ballet shoes

Denna filmen såg jag och mamma på igårkväll!





BBC- filmatiseringen av Noel Streat-Fields älskade äventyrsroman om tre uppfinningsrika systrars öden och äventyr i 30-talets London är en varm och färgsprakande historia om hopp och bister verklighet.
De föräldralösa flickorna drömmer om en framtid på de stora scenerna och är fast övertygade om att de en dag ska slå in. Nu står de inför sitt livs utmaning - det är inte bara drömmar som står på spel längre, utan deras överlevnad!


Både jag och mamma tyckte den var jättebra! En riktig "må-bra-film", när allt går som det ska och man inte behöver tänka på så mycket.

Början var lite konstig, men det var hela filmen. Fast den var oxå full av kärlek och spänning, även lite komik!

Och filmen blev ju inte sämre av att Emma Watson (från Harry Potter) var med, jag tycker hon är så bra skådelspelare!

En jättebra film för en mysig dag! 9/10 poäng!
Postat av: WilmaH

Låter bra, och kanske måste jag kolla på den nu bara för att självaste Emma Watson är med! <33

Ha en bra lördag!

2012-02-04, 15:18:14 - URL: http://merenwenn.blogg.se/
Postat av: MariaP

den ska jag nog se någongång dåe!

2012-02-04, 15:40:42 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: E.Beyond

Jag tycke med hon är en en bra skådis och en fantastisk stilikon! (:

Har dock inte sett just den filmen, kanske borde..

2012-02-06, 10:11:21 - URL: http://beyondatlantic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: