Pulkabacken

Fredag!!! Wohoo! Sportlov!

Dagen idag har varit helt okej! Vi hade bara två lektioner innan lunch idag, sedan, efter, så åkte vi till pulkabacken!!
Eller, ja. Jag var inte med.. jag åkte hem efter lunch. Jag hade/har ont i huvudet, ont i halsen och febersjuk.

 
Goda halstabletter !

Så jag är väl inte halv´dan nu... men jag hoppas det lbir bättre tills imorron!


Men skolan som blev av var helt okej. Inte jätteansträngande!

Första lektionen hade vi So- vi pratade mest, tittade på lilla aktuellt och gjorde nutidsfrågorna!
Fick 9/10! Men lille Olle slog mig med 10/10...

Andra lektionen hade vi Matte men jag, Wilma, Nora och Linnea har ju Sång- Ja.. vi sjöng "Flickan och kråkan". Alla skulle sjunga den i hela musikgruppen i hela mörbylånga kommun, sedan skulle man göra om låten till sin egna. Vår lärare sa att vår grupp hade mest motstånd.. vi vägrade. Hon var nästan tvungen att ge sig, men vi hann före.. så nu måste vi komma på något att göra med den låten på sportlovet ( :question: )

Sedan, på matten, räknade jag ut kapitlet. Eller, jag räknade några tal + Sant Eller Falskt.

Så det var det jag hann innan jag åkte hem :)
Men en helt okej dag!

Så jag hoppas att alla som var i pulkabacken hade det roligt, och ha ett riktigt bra sportlov!!

En extra hälsning till Alva och Tilda som ska till Österrike nu i denna veckan: Ha det bäst!!
(Fast det gäller ju alla!)
Postat av: MariaP

vi hade superkul!



sv: det får vi göra, jag kan typ hela veckan! när kan du?

2012-02-17, 16:22:55 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Krya på dig gumman!

Kramen.

2012-02-17, 20:26:14 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: