Kronjuvelerna

Jag har har följt "miniserien" Kronjuvelerna när den gått på svt1 nu i tre dagar.



Kronjuvlerna spelades in som film 2011 och visades på bio.. jag var intresserad av att titta på filmen då oxå.. men se vad som hände. Det blev en "miniserie" i tre delar :)

Berättelsen kommer ifrån Carina Dahls böcker Familjelyckan och Det stora svenska vemodet.  Tror jag!!

Den unga Fragancia anhålls för mordförsök på direktörssonen Richard Persson. Under polisförhöret rullas hela hennes fantastiska och märkliga livshistoria upp.

I rollerna:
Fragancia (Alicia Viklander)
Richard (Bill Skarsgård)
Petersson-Jansson (Björngustavsson)
Jésus (Jesper Lindberger) ´

Och många många fler.. om du vill veta lite mer så klickar du HÄR
Postat av: MariaP

Kom du ihåg när Jesus blev min pojkvän? Jag har också följt det, och blev förvånade när min söta lilla pojkvän dök upp på tvn.

Har ju poster på han i mitt rum!

Han är så sööt!

2012-01-05, 17:39:19 -
Postat av: Tea

SV: Ja hihi, hoppas du hittar den :)

2012-01-06, 11:36:40 - URL: http://teajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: