Sista jullovsdagen

Jag har haft det jättebra med Wilma idag!! Vi gjorde väl det vanliga :)
Alltså:

Pratat, ätit, gick en fotorunda/gick till Netto, övade på låtar, fixade lite på bloggar, skrattade... och bara haft kul!!

Vi försökte att inte spela och så.. men vad ska man göra annars?? Visst, man kan göra massa andra saker, men det är ju inte lika kul...hehe...

Nu ska jag nog krypa upp i soffan/sängen och läsa lite... och bara mysa, som alltid på söndagskvällar.. men det är ju en liten speciell kväll idag, det är ju sista dagen på jullovet 2012... blir det väl då!
Så nu är det nog bara att njuta!

Och vet ni vad?

Det har gott ett helt december (och ett helt jullov) utan snö!! Det är ju helt otroligt (eller inte)... SNÖ, undrar om jag får uppleva snön 2012? Tänk om det inte blir så.. herregud!! :O
Men ja, det får väl gå för i år då...

Vet inte vilken bild som passar detta inlägget... Wilma? Nej.. Vinterbild sen förr(förra)året? Nej...
Men det får bli denna bild:



En återblick till sommaren.. så skönt vi hade det ;) (Okej... det är ett slott, hehe, men jag minns ju)

Postat av: MariaP

Varför vill du inte gå ut och gå med mig då?

2012-01-08, 20:28:10 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Ja, den bilden var ju faktiskt lite uppmuntrande nu när det är ett sånt tråkigt väder ute.

Och... vad kan man göra om man inte sjunger? ;)

2012-01-08, 20:34:12 - URL: http://siistersonearth.blogg.se/
Postat av: Tin-Tin Nagelkerke

Fin blogg :D

2012-01-08, 22:25:19 - URL: http://livetenligttintin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: