Drops is like naturally tears

 
Idag har det vart en mys & städ- dag! Jag har städat rummet och fixat lite, mamma har klippt gräset och det har regnat.. en bra dag för att bara mysa runt på!
 
Nu i eftermiddag tänkte jag rensa ut lite i garderoben.. det brukar jag alltid göra på sommaren, och nu verkar det vara dags igen!
Jag har också börjat läsa lite på Dear John.. den verkar bra, även om jag bara läst prologen!
 
Hoppas ni också får en bra dag!
 
 
Postat av: Carina-inspirera

En något grå söndag...men det är faktiskt ganska avkopplande och skönt det också! Ja, det verkar vara en bra idé att göra lite utrensning innan inköpsresan :)
Kramen.

2012-07-29, 15:16:24 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: