Sommardag, igen?

 
Idag lovar både tidningen & Lilla Aktuellt 27 - 30 °c!! Sommaren är pågång!
 
Därför klär jag mig med linne, kjol och kofta idag! Vilket jag tycker är somrigt!!

Jag vet inte vad jag ska göra idag.. jag ska cykla till Mormor & Morfar om tjugo minuter.... hm, sedan blir det nog bara att mysa med en bok i solen! Mamma har ställt fram solstolarna i trädgården så det är bara att mysa på!
 
Glass finns i frysen och ja... isbitar finns kvar till päronsaften... sommardagar tackar jag inte nej till!!
Postat av: Carina - inspirera

Otroligt härligt att sommaren hälsar på några dagar...nu gäller det att utnyttja dagarna till mycket avkoppling och mys!
Kramen.

2012-07-25, 12:54:15 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: