Bra dag, den 11/6!

Hunnit med mycket idag!
Efter den lugna dagen i skolan ;

vi hade bara So-redovisning (som vi egentligen skulle haft imorgon..)  och brännboll där killarna vann överlägset (tjejerna - 79 Killarna - 170)..

; så åkte jag och mamma in till Hansa City och skulle köpa en kofta till mig, och på H&M fanns det en jättefin som vi slog till på, så nu är jag klar till skolavslutningen, äntligen!

Och nu är vi då hemma från "Juni Yran" på Skansen, för de eleverna som ska gå där!
Mycket musik, skratt, skolprat och omkringgående på skolan! Trevligt!

Ja, jag har bestämmt mig för att detta blir toppen!!



Efter min "kvällsmat" blir det kudden och sova! Skönt efter en lång dag!
Postat av: Carina - inspirera

Intensiv och fortgående måndag...men mycket bra hann vi med, och trevligt hade vi...det var bara den där attans fotbollen som inte blev så bra!

Kramen.

2012-06-12, 08:01:00 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: