Ett litet hej från mig!

Nu sitter jag i regnet, i Stockholm, i Wasahamnen!
Vi har haft en bra dag med mycket sol, och det är först nu det har börjat regna... det har blivit shopping och mycket gående idag.. mina fötter är helt slut!!
 
 
Bild lånad ifrån Google.
 
Ville bara önska er en bra kväll och att ni ska ha ett riktigt bra sommarlov!
Postat av: Anonym

Ha en fortsatt härlig semester och tack för att vi får följa er färd hälsar mormor o morfar

2012-06-28, 08:28:59 -
Postat av: Maddez ♥

Hej ! :)
Ville kika in för att tipsa om "helgens blogg" som jag precis startat ! Delta gärna ! :)

Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/june/helgens-blogg.html#comment
KRAM♥

2012-06-29, 19:27:47 - URL: http://maddez.blogg.se
Postat av: Andreas Suojanen

Hej hej,

Kul att du vill använda min bild. Nästa gång, länka och nämn vem du har lånat bilden av. "Bild lånad ifrån google" räcker liksom inte... Det skadar inte heller att fråga efter lov.

Mvh,
Andreas

Svar: Då har jag lärt mig någonting. Vill bara påpeka att dethär var för 2 år sedan, jag var 12, och jag har inte gjort något för att dölja att bilden inte är min.
Men självklart, jag ska tänka på det i framtiden.
karlssonjonna.blogg.se

2013-09-30, 13:04:12 - URL: http://www.fullframe.se
Postat av: Andreas Suojanen

Det var ett år sen, hur som helst... Jag uppskattar att mitt namn står kvar i bilden, så klart. Men upphovsrätten är min och inte Googles. Bilder på Internet är inte "up for grabs" utan de tillhör någon - personen som skapat den. Så det är alltid bäst att först fråga om lov, oftast har ingen problem med det om man frågar först, då båda vinner på det. Man länkar varandra helt enkelt. Däremot om man "lånar" en bild så kan en del bli sura. Jag höll mig neutral och uppskattar ditt ärliga svar, även om det bara var ett år sen.

Bra att jag lärt dig något, det känns bra! :)

Svar: Självklart. Jag erkänner att jag gjort fel, men att jag lärt mig något!
Ha en bra kväll!
karlssonjonna.blogg.se

2013-09-30, 20:12:57 - URL: http://www.fullframe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: