Gårdagen!

Dagen i skolan har jag tyvärr inga biler på, men jag kan ju berätta att vi hade kul!

Vi städade och plockade, sedan åkte vi ner till Hamnen och åt glass och badade, jätteskönt och mysigt!!

Såhär fina var vi när vi stod och sjöng.. haha, ja vår klass var ju helt klart bäst!
Vi tappade bort texten, skrattade oss igenom hela låten och ja, vi hade väldigt roligt!


Alla ler iallafall!
Några av tjejerna som jag brukar vara mest med! Åh, kommer sakna er!
Jag fick krama Maria många gånger, hon började gråta redan när vi började räkna ner till sommarlov, då hon kom på att vi inte skulle vara en klass längre. Och, ja, sedan smittade det av sig på andra.
Men jag hade lite svårt att bestämma mig, jag var ju ledsen över att jag inte skulle få vara med alla andra igen, men även glad för att vi fick sommarlov!

Den jättegoda jordgubbstårtan som jag åt tillsammans med mamma, pappa, Joakim, Mormor & Morfar. Mysig kväll när vi pratade om vad vi skulle göra i sommar och så!

Fick även jättefina presenter! Böcker, örhängen och en ljuslykta! Sedan får jag ju inte glömma pengarna jag fick av farmor och farfar på eftermiddagen!

Tack alla som gjorde min dag så bra! Och jag får väl önska alla ett bra Sommarlov! Det känns lite obegripligt, men ja, det ska bli skönt!
Postat av: Carina - inspirera

Underbara klass 6b! Nu är det då äntligen sommarlov...
Ni var så fina allihopa och gjorde det verkligen till er egna avslutning!
Ha ett långt och härlligt varmt och skönt sommarlov!
Kramen.

2012-06-16, 09:10:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fina bilder :)
sv: Åh det är underbart! & tusen tack finaste, & desamma!<3

2012-06-16, 13:07:06 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Jessa

Kommer sakna klassen sååååååå mycket!!!

Svar: Jag med! Våra 7 år tillsammans har verkligen vart bäst!Kommer alltid att ha minnen med mig, och komma ihåg alla! Vi MÅSTE hålla ihop även om vi byter skolor!
karlssonjonna.blogg.se

2012-06-18, 14:56:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: