Kaj4

Det blir en kväll på Kaj4, i hamnen, med de bästa klasskompisarna!

Det är "det sista vi gör tillsammans" innan vi "splittras"..! Så det kommer bli mycket skratt och prat!
Badkläder ska också med, så om jag vill bada, så blir det att bada med resten av klassen i hamnen!

Vi kommer ha en supermysig kväll!!



Dagen idag var inte särskilt jobbig.. vi var själva i vår korridor och det var väldigt lugnt!
Vi skulle städa och göra fint, så jag hade med mig jättemycket papper och skrivböcker som vi har haft i tre år nu, vi hade även slöjd, där allt skulle bli färdig idag! Och min "Vinkelhylla är klar"!

Andra lektionen hade vi "mys", vi åt glass och kollade på bilder sen 4:an.. riktigt söta är allihopa!!

Nu blir det en toppenkväll på Kaj4 med klassen, GO 6B!!!
Postat av: Tilda

Tack för denna kvällen vi hade jätte kul ::)

2012-06-12, 20:12:12 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: