Kalmarhelgen i bilder!

Efter att jag vaknat vid 10.30, ätit frukost och myst runt lite så åkte jag och mamma in till stan & hamnen. Där hittade vi Seagrid och började laga lite lunch!

Vi åt lunchen och träffade en vän! Trevligt!

Sedan gick jag och mamma och shoppade lite på Baronen och Kvarnholmen!


Nya gula hörlurar! Jättebra! Passar både till mobilen och IPaden!


Till fikat så köpte jag och mamma en gigantisk muffins till pappa och jag fick en Frutie!
Malibu Beach valde jag, det innehöll: Kokosmjölk, Frysta Mango & Apelsinjuice. Riktigt gott!!

Sedan var det dags för kvällen hos köparna till vår gamla båt. Så vi gick vidare till den båten och satte oss där och pratade.. kändes lite konstigt!

Eftersom att det är tyskar så fick vi smaka lite Tyska delikatesser!


Tysk Räksallad med majonäs, tyska räkor och bröd! Jättegott!


Lite annorlunda maträtt... Potatissallad, "Vitkorv" (= Weisswurst), Leberkäse och Tysk sötsenap..!

Jättegott med tysk mat! Hade aldrig smakat det innan, så det var ju lite intressant!
Jättegoa och trevligt värdpar också!

När vi kom hem nu i blåsten så var det jättefina vyer i hamnen! Sol, blåsigt hav, och ett cirkustält som stod mitt i alltihop!


Tyvärr så stod Cirkustältet på andra sidan, och det blev inga bra foton..

Väldigt härlig helg! Mycket sol och shoppande! Lite skoskav, men nya örhängen till skolavslutningen!

Hoppas ni också har haft en bra helg!
Postat av: Carina - inspirera

Underbara härliga helg...vad mycket kul vi har hunnit med!

Nu lägger vi en ännu högre växel och ger oss in i sista skolveckan! Mycket ska hinnas med...

Kramen.

2012-06-11, 11:13:23 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh mums! & superfina bilder! :D

sv: Åh håller med! & tack så hemskt mycket finaste!

2012-06-11, 18:00:25 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Olivia

har för mig att du har skrivit att du har haft din mobil i 1,5 år... min mobil (har haft i nästan 2 år) är helt repig haha.. din ser mycket finare ut! ;D

2012-06-11, 19:22:17 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: