Lessebo!

Det blev en tur till Lessebo i eftermiddags! Det var kul att träffa Farmor & Farfar igen, senast jag såg de var i påskas...!


Detta var det lilla söndagsfikat som bjöds! Jättegott, som vanligt!
 
Muffinsarna bakade jag efter lunch, när pappa ringde så hade de dåligt med "vetebröd" till mig, så jag fick hjälpa till lite.. de blev lite misslyckade, men ändå goda.. inte muffins, men någonting annat..!

Det blev mycket prat och det är massor som har hänt sedan sist! Lite semesterprat och om skolavslutningen!
Väldigt trevligt!
Vi åkte hem med ett Svenskt- Engelskt lexikon (eftersom att jag ska läsa en engelsk bok i sommar) och en brödlimpa (hon trodde inte att jag skulle äta upp det där, så jag fick ta hem det i ett paket!).. såklart så fick jag några bra bilder på blommor också!



När vi åkte hem så köpte vi lite sallad i Mc Driven, som nu är uppäten.., väldigt mätt!

Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh mums! :D

sv: Det var supergott! :D

2012-06-05, 17:51:40 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: