Påväg att åka!

Nu är det bara det sista innan vi åker iväg på semester!


Mamma & Pappa är och sjösätter gummibåten och jag har duschat, sedan ska jag bara överföra lite bilder från kameran till datorn och plocka ihop det sista...!

 

Vi har hunnit med mycket idag!

Jag har haft sovmorgon , packat kläder, ätit lunch, fikat, plockat ner i båten och packat upp allt och satt på rätt ställe, fikat med min Faster med man.. och ja, nu är det ju bara det sista kvar!

 

 

Ha en bra kväll!

Postat av: Carina - inspirera

Ha det superbra!det ska bli så skönt med semester :)
Kramen.

2012-06-24, 16:41:10 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Jenny ♥

fin bild! nästa gång kan du gärna öka bländaröppningen en aning (om det är tillräckligt ljust) så att hela blomman blir i fokus:)

p.s har börjat blogga igen efter pausen, kolla gärna in!:D

2012-07-05, 15:28:25 - URL: http://truejenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: