SVERIGE ♥

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord, Du tysta, Du glädjerika sköna! Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna....

Idag är det Sveriges Nationaldag!! Heja SVERIGE!!

Jag firar nog denna dag med en svensk flagga på bordet och att vara lite extra svensk!



Idag har jag inte gjort så mycket hittills..  jag vaknade sent idag... 20 över 10!!!!
Kan du tänka dig? 20 över 10?? Det är nog mitt rekord...!
Pappa förstörde det genom att ringa och fråga om jag sov..

Men nu sitter jag här påklädd, ja, det är väl det jag är... jag har inte borstat håret eller tänderna än, och sängen får jag vänta med att bädda, jag kanske ska byta lakan, vem vet..!

Kvällen hos Maria igår var toppen! Vi skrattade (!) kollade på Bring it on, 5, öppnade paket.., fikade kladdkaka och spelade "Med andra ord"!
Alltså helt toppen!

Så vid 21.45 så åkte jag hem... som som det visade sig idag så var jag väldigt trött!

Ha en bra nationaldag!!
Postat av: Carina - inspirera

Underbart med lediga dagar och långa sovmornar... Jag hade rätt när jag trodde att du fortfarande sov :)

Nu blir det shoppingdags och packlistande... Imorgon bär det av!

Kramen och glad nationaldag!

2012-06-06, 12:30:03 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Ha en bra nationalldag själv <3

2012-06-06, 14:02:15 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: