Skolavslutningsoutfit


Detta var då såhär jag såg ut igår! Jag är riktigt nöjd med min outfit!
Hade rosa som grund i år, lite mörkare rosa skor och örhängen medans det andra var ljusrosa och vitt!

Är också superduper-nöjd med håret! Frisören var jätteduktig och ja, det blev som jag tänkt mig! Idag är mitt hår väldigt lockigt, eftersom att jag inte orkade ta ut flätorna och allt annat i går kväll, men jag tycker själv att jag är ganska söt i det!!

Men, somsagt, jag är nöjd! Vad tycker du?
Postat av: Olivia

snyggt! :)

2012-06-15, 14:54:48 - URL: http://www.oliviastener.blogg.se
Postat av: Tilda

Verkligen jätte fint!

2012-06-15, 17:36:55 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se
Postat av: Madde

Vilken söt & härlig sommarflicka,, Jag förstår att det är blandade känslor när man ska splittras som klass, men jag önskar dig ett underbart sommarlov:-) vi ses snart kram

2012-06-16, 09:58:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: