13 Mars

Skolan idag har varit, ja en normal tisdag! Tisdagar är väl.. inte så jobbiga!

Första lektionen hade vi So- jag och Wilma jobbade vidare på So-projektet! Det gick bara bra! Fick många komplimanger!

Andra lektionen hade vi Slöjd- alltid lika kul! Jag började på en "hängare" till mamma! Jag blev oxå klar! Så jag är jättenöjd, bild på den kommer senare.
Men när jag kom hem kom jag på att, ja. Jag hade glömt att spika fast "sådana-där-som-man-hänger-själva-saken-i".. men det får väl mamma fixa!

Efter lunch hade vi då Matte- vi gjorde ett gammalt nationellt prov. Det var ganska enkelt, lite svårt också. Lite lagom, men det var ju för 5:e klassare, så det blir ju ännu svårare nu för oss!!

Sista lektionen hade vi No/Matte- vi gick igenom mattetestet och pratade lite om Kemiska reaktioner!

Som ni förstår, en väldigt ansträngande dag.. haha. Ja, kanske inte!!

Nu ikväll har jag bara läst, spelat wordfued, läst! Trevligt! Det blir nog lite mer läsande ikväll + lite engelska glosor, och ja.. slapp framför tv:en!

Skulle oxå gått bort till Tristan och Kaspian, men min morbror ringde och och sa att de snart var hemma (ja.. hemma och hemma..), så jag inte behövde inte gå bort till de!

Så då kan jag väl passa på att välkomna de hem: Välkomna hem!

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

snälla va med i min tävling!!

2012-03-13, 20:26:18 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Härliga tisdag! Så mycket du har hunnit med...

Nu är vi snart i mitten på veckan :)

Kramen.

2012-03-13, 21:11:30 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Bra dag! <3

2012-03-14, 06:26:57 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: