19 Mars

Dagen idag har väl varit helt okej.. måndagar är ju, lite långråkiga!
Men, jag klarade hela dagen..!!

Första lektionen hade vi Samling/Engelska- först så pratade vi om, ja.. vad som hade hänt under helgen.
Sedan hade vi lite engelska.. vi fick 64 grammatikglosor! Försökte öva på de innan, men alla är ju likadana.. eller nästan iallafall..
Vi skulle oxå göra en teater om ja.. vi valde resturangen..
Det går väl ganska bra!

Efter den lektionen hade vi Svenska- jag hjälpte några med So-arbetet och läste lite...

Sedan efter lunch blev det Bild- jag fortsatte med Bildanalys och började skissa på ett lejon!

Sista lektionen hade vi då Musik (vi skulle haft No, men vi bytte lite lektioner!)- vi hade en musiktävling! Vårt lag vann!
Jättekul lektion!


Min dag! Inte heller så ansträngande.. det var då glosorna, men de kanske man lär sig!!?

Annars har det väl inte hänt så jättemycket.. jo.. jättekonstigt väder!!

På morgonen regnade det, sedan regnade det och var lite mulet tills ungefär 9.30, då blev det en "snöstorm", det blåste jättemycket och snöblandatregn...
Sedan höll det på så ett tag, när vi senare gick till maten blåste det bara, men snön låg kvar på marken... sedan helt plötsligt blev det sol..

Ja.. konstigt väder!


Grattis Hannah på 13-årsdagen!
Postat av: Carina - inspirera

Idag har det verkligen varit alla-möjliga-sorters-väder-väder!

Men nu skiner solen, även om det blåser en hel del fortfarande!

Måndag är en ganska bra dag - då startar veckan...och det är snart helg igen :)

Kramen.

2012-03-19, 16:54:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hannah

tack så mycket! :D

2012-03-19, 17:31:36 - URL: http://starelite.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

hatar måndagar :( MEN I MON ÄR DET NP, kommer döööööööööööööööööööööööööö.....

2012-03-19, 17:35:13 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: