30 Mars

Dagen hittills har väl varit helt okej! Fredagar är ju alltid mysiga!

Första lektionen hade vi Svenska/So- vi kollade på Lilla aktuellt (Öland var med! Några från "det förra tjejfotbollslaget" var intervjuade) och gjorde nyhetsfrågor... fick 5/10, det var väl okej. Det högsta denna vecka var 7/10.. så får väl vara nöjd!

Andra lektionen hade vi Matte- (Vi brukar ju gå på Sång då.. men denna veckan är musikskolan "stängd") Jag räknade ut kapitlet och gjorde diagnosen, hade några fel. Ska gå igenom de med min lärare nästa vecka!

Efter lunch hade vi Engelska- vi skulle prata om oss själva! Jag blev sist... men det gick ganska bra.. jag stod nog och kollade i papperet hela tiden,men vart ska man fästa blicken?
Sedan skrev vi ner lite saker man skulle tänka på när man skrev berättelse på Engelska, så antagligen så ska vi göra något skrivarbete.. det kan väl bli ganska kul!

Sista lektionen hade vi Idrott- vi spelade Badminton, det gick väl sådär.. men ja, det var väl ganska kul!!


När jag kom hem åt jag lite pannkakor, sedan, nu.. har vi lite familjeråd.
Vi ska nämligen till Danmark.. i helgen, vi ska kolla på båt. Antingen åker vi nu i eftermiddag eller åker vi imorron klockan 5. Vet inte riktigt vad jag röstar på... !!



Ha en fortsatt bra fredag!
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en helt ok fredag! Ja, nu bär det av på nya äventyr :)

Kramen.

2012-03-30, 19:39:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: