5 Mars

Just nu sitter jag och spelar lite matte på worldmathsday.



Jag tycker att det är ganska kul!
Man får sitta och möta andra från ett annat land, och se hur bra man är..!

Jag har bara spelat 2 nivåer av 5. Jag ska spela igenom de andra senare, jag måste iallafall spela igenom tre gånger :)

Men jag är inte riktigt säker på om jag klarar 5:e och 4:e nivån, men ja... vad ska man då göra?
Öva kanske hjälper!

Förut så gjorde jag oxå en powerpoint till engelskaläxan (vi ska återberätta ett kapitel + lite extra..)
Skrev oxå en text till, och ja, jag är ganska nöjd!


Dagen idag har väl sätt ganska normal ut:

Samling/Engelska- vi pratade om helgen, och om nyheter. Vi fick engelskaläxan, och började jobba på den!


Svenska-
vi hade Klassråd, eh, det tog ju ett tag :)


Bild-
vi målade, såklart. Jag målade en "skog" i gråskala.. gick väl sådär. Men nöjd iallafall.


No-
vi gick igenom lite, antecknade.. och sedan pelade vi ett no-spel! Jag tycker ju då att det är ganska kul!
Ikväll vet jag inte vad det blir. Antagligen Halv Åtta Hos Mig och sängen!
Ganska trött idag!

Men först blir det lite no-glosor (Ickemetaller!)

Vill ju fortfarande ha svar på inlägget nedan, Har ni några tips på mobiler?
Postat av: Carina

Måndagen är avklarad! Låter som om du har haft en härligt vanlig dag... Verkar både kul och spännande att testa sin kunskaper ute i vida världen!

Kramen.

2012-03-05, 18:08:43 -
Postat av: Sessan

Tack så mycket, det var första gången jag fotade hästar :)

2012-03-06, 07:31:23 - URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

HTC, eller kanske inte, men den wilma har är nog rätt bra :D

2012-03-06, 17:45:01 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: