12 Maj, Lördagsmorgon!

Godmorgon! ♥


We ♥ it

Jag vaknade vid 08.06 idag.. hm, bara för att det är helg.., och åt frukost till Tingeling (någon film). Ganska mysigt faktiskt!

Nu har jag klätt på mig, bäddat, borstat hår + tänder, kollat på böcker (på bibliotekets hemsida) och satt in disken i diskmaskinen. Ja, hunnit ganska mycket på 2 timmar!
Jag ska ringa till Mamma och pappa också,  de är vid båten och polerar (vad jag vet..) så de ska jag väl äta lunch med, och säga godmorgon!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, antagligen åka upp till båten och polera lite! Det kan väl också vara lite trevligt..det med!!
Postat av: Carina - inspirera

Vilken mysig morgon du har haft! Även om du vaknade ensam...

Har polerat idag så att min axlar är alldeles slut...

Nu ser jag fram emot pizza och soffhäng!

Kramen.

2012-05-12, 17:07:43 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: