14 Maj, en månad kvar till skolavslutning

Dagen idag har väl vart bra! Jag har vart glad, det är ju bara en 3-dagarsvecka denna vecka, sedan är det ju 5 dagars ledigt! Så jag har väl inte så mycket att klaga på...!
Det har faktiskt bara hänt bra saker för mig idag!



Idag när jag kom hem hade mitt paket kommit hem. 2 Bh-ar och 1 superduperfin skolavslutningsklännig! Och allting passade PERFEKT! Men klänningen får ni inte se förrens den 14 Juni, då det är skolavslutning!
Det är ju bara en månad kvar nu, så det är inte så länge att vänta! Och då är det också bara en månad att hitta ett par fina skor.. men det blir nog bra!

Lagade mat idag! Man får ju se till att mamam får lite hjälp också! Det blev Köttfärsås och spaghetti! Gott blev det! Och nu har jag och mamma precis kommit hem från Båten, namnet har nämligen blivit påsatt idag! Det blev också riktigt fint!

Så hela min dag har bara vart tummen upp (:thumbup: ), förresten har jag gjort Nationella proven (de muntliga i engelska) idag också! Jag fick göra det med Johanna, och det kändes väldigt bra att ha det gjort, och det gick ju ganska bra.. tappade bort lite ord, men annars så blev det nog bra!
Jag och min filmgrupp spelade in vår film idag! Sminkkaos. Det gick bra (!), jag stod bakom kameran och målade nagellack över hela Jessica (eller hennes arm).. så ja, mycket skratt!

Och nu ikväll blir det nog bara mys i soffan med mamma! Det är ju mysigt det också, denna veckan har vi ju inga läxor, så det kommer bli en bra vecka, dethär!
Postat av: Carina - inspirera

Så skönt med kort vecka! Och så skönt att de natinella proven är över...

En riktigt bra dag låter det som! Snygg klänning - det var verkligen din stil.

Seagrid blev ju superfin i sitt nya namn :)

Ha en mysig kväll.

Kramen.

2012-05-14, 19:33:05 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

LÅter som en super dag <3

2012-05-14, 20:23:47 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/
Postat av: Olivia

På fredag är det bara 3 veckor kvar till skolavslutningen för min klass! :D (slutar 8 Juni)

2012-05-15, 06:29:57 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: