15 Maj

Nu har jag precis kommit hem från en fotopromenad med mamma, alltid trevligt! Och det blev många bra bilder!



Dagen idag har bara vart bra!
Vi har haft ganska bra lektioner...
                           No- vi fortsatte med ljud och gjorde några frågor...
                           Slöjd- jag började på en "Vinkelhylla" och det gick väl sådär... jag skruvade fel, men vi får se om vi kan fixa det nästa gång, vår lärare var nämligen tvungen att gå ut och leta efter en limpenna som en klasskompis damsugit upp.. så han kunde inte hjälpa...
                           Matte- vi gick igenom mattekapitlet Algebra och lyssnade på våran lärares åsikter om vår mattebok, det stod nämligen inte hur man räknad ut det, så fattade väl inte allt, men ja.. jag fattar nog senare..
                           No (igen)- vi hade S.O.S och vi kollade på två filmer, sedan kom en annan lärare in och vi övade på låtarna vi ska sjunga på skolavslutnigen, Summer Nights.. gick väl sådär det med!

Men dagen har vart bra, Pingis på rasterna, och mycket skratt.

Ikväll blir det nog inte så mycket.. kanske mest att titta på tv och gå och lägga sig tidigt.. fast det är ju sol, så det kan bli svårt..!

Hoppas också att Lina får en bra resa! Hon åker nämligen imorron!
Postat av: Carina - inspirera

En härligt solig promenad blev det! En skön tisdag har det varit...nu laddar vi inför sista skoldagen innan långhelgen...

Kramen.

2012-05-15, 19:44:54 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Olivia

sv: jag har aldrig haft glasögon innan men jag ser dåligt på ena ögat och jag ville hellre ha linser än glasögon eftersom jag tycker att jag inte passar i glasögon. :)

2012-05-16, 06:58:17 - URL: http://oliviastener.blogg.se/
Postat av: Moa

Skulle vara kul om du kunde uppdaterade mer på bloggen för när jag har gått in på bloggeb ca. 5 g så har inget hänt.

Skulle vara kul om du gjorde det:D



Kram

2012-05-16, 19:21:00 - URL: http://[email protected]
Postat av: Hilma

Jag älskar dina bilder på du lägger ut:) Jätte fina!!

2012-05-16, 19:24:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: