18 Maj

Dagen idag har vart ganska lugn.., jag vaknade vid 9-tiden och då åt jag frukost och myste runt...
Jag och mamma + pappa åt jättegod lunch hos mormor och morfar (det är ju fredag!), jättetrevligt!

Efter den goda lunchen åkte jag och mamma och handlade lite mat och kollade på skolavslutnings-skor! Tyvärr fanns det inga roliga.. hm, jag får alltså leta vidare!

Sedan dess har mamma och jag hunnit att vara vid båten och polera lite, bädda och fika,  åka till ÖoB och köpa örngott, åka tillbaka till båten och bädda klart och nu, sitter jag då och bloggar och mamma har börjat laga mat.. jo, en ganska skön dag! Iallafall enligt mig..! 


Bild från förra året, i Maj.. tittade igenom arkivet och hittade några fina bilder! 
Såg också att vi hade bilder på Lilla Vm.. gammla minnen, vi hade väldigt roligt!


Ikväll får vi väl se vad som händer, kanske en film, förresten; är det Let´s dance idag? Isåfall vill jag nog se det!
Jag har lixom inte riktigt vant mig vid att det redan är Fredag, eller, redan och redan... det är väl mer att det är fredag, det borde ju vara Söndag nu, känns det som...

Men ni får ha en bra dag, eller kväll..!!

Postat av: Carina - inspirera

En extraledig fredag är aldrig fel! En lagom lugn dag...synd bara att vi inte hittade några snygga skor...men det är ju några veckor kvar!

Imorgon blir det sjösättning och premiärtur med Seagrid!

Kramen.

2012-05-18, 21:18:56 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: