24 Maj

Dagen idag har väl inte vart så jobbig.. det var kaos i klassrummet sista lektionen, och på musiken fick jag huvudvärk eftersom att alla pratade i mun på varandra, så det blev inte bättre sista lektionen med kaos och feber (-känsla.. eller, ja. Jag kände mig febrig).

Men nu är det lite bättre, jag har fortfarande ont i huvudet, men jag har tagit en Panodil, och det känns bättre!
Idag hoppade jag över Stråkorkestern också, men eftersom att det känns bättre nu så hoppas jag att det inte känns så mycket imorgon!




Vi har redigerat vår film lite på svenskan idag.. det gick kanske sådär, vi hittade inte alla scener.
På engelskan, gjorde vi lite uppgifter på några papper; "Dance out of property" och en berättelse där man skulle byta ut ord till motsatsen till de, det var faktiskt ganska kul!

Postat av: Carina - inspirera

Hoppas att du känner dig bättre...

Kramen.

2012-05-24, 19:45:32 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Ja du hade oxå väldigt ont i huvudet efter musiken...

2012-05-24, 20:07:34 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: