28 Maj

Eftermiddagen idag har jag tillbringat med Emma! Vi har inte gjort så mycket.. plugggat lite matte, fixat header till hennes (deras) blogg och pratat lite!

Jag, och alla andra som ska gå på Skansen, har fått en inbjudan om en kväll där både elever och föräldrar får komma och träffa mentorer och lärare! Ska bli kul tycker jag! Det är ju om två veckor, så då kom det något nytt att se fram emot!
Fick också reda på att nästa läsår börjar den 20 Augusti, alltså är det första gången på hela mitt liv som jag inte fyller år på sommarlovet (jag fyller nämligen den 21 Augusti...), hm.. det blir nog bra!



Dagen idag:
          Svenska/Engelska - Vi pratade lite om helgen och vad som hade hänt.
När vi gick över till Engelska så läste vi igenom ett nytt kapitel och fick läxan, efter att vi läst det andra kapitlet fick vi göra ett eget "Teenage Magazine"!
          Svenska - Man fick välja antingen Film eller något annat ämne som man behövde komma ifatt i. Jag jobbade lite med So:n! Gick bra tycker jag!
          Bild - Eftersom att Emma och jag var klara med vår Kamera så fick vi måla en sommarbild. Jag blev nöjd! Hann måla en och börja på en annan!
          No - Vi hade S.O.S, vi kollade på en serie och diskuterade..!


Ganska skön dag!
Ikväll blir det nog Måndagsfilmen (!) på Disney Channel och plugga matte.. kanske en bra kombination!!

Postat av: Olivia

Jag är aldrig ledig på min födelsedag förutom om det är under en helg.. fyller år veckan efter att min skola brukar ha höst lov, 9 november... ;P

2012-05-29, 06:41:57 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: