3 Maj

Dagen idag har inte vart så jobbig... mest solig och mycket allergi...

Det såg väl ungefär ut såhär:
                      Matte- jag räknade lite och sedan gjorde jag diagnosen.. gick nog bra, hoppas jag!!
                      Svenska/Film- vi skulle egentligen haft Film, men vi hade "Lekgrupper" (till Getterö) istället.. så vi satt och planerade!
                      Engelska- vi gjorde ett "hör-test", gick sådär.. nästan okej...
                      Musik- vi skulle fylla i ord som saknades i en text, *Hang With Me + Set Fire To The Rain*        
                      Svenska- jag gjorde ett halvt korsord, sedan läste jag i Fatta Eld



Nu så har jag vart på Musikskolan och spelat fiol.. gick väl bra det med! Fattade nästan allt!!

Ikväll blir det nog Let´s Dance och lite mys!

Postat av: Carina - inspirera

Inget kul med all denna pollen...men vad kan man göra!

Ha en skön kväll - även om det kliar både i ögon och näsa...

Kramen.

2012-05-03, 21:27:20 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: