30 Maj

Dagen idag har vart bra! Inte så mycket att göra...!

Det såg väl ut ungefär såhär:
                     So - först kollade vi på lite videor från Microsoft, om framtiden, både skrämmande och roligt!
Efter det fortsatte alla med sina So-arbeten! För mig gick det väldigt bra!
                     Idrott - vi hade hinderbana! Det var faktiskt ganska kul!
                     Svenska - vi jobbade i Röda Tråden.. helt okej..
                     Svenska - jag jobbade lite So, och efter ett tag blev jag chefredaktör igen! Det är kul tycker jag, att hålla på med vår klasstidning! Layout och artiklar/berättelser/intervjuer är ju kul!

Min dag! Ett ord: Bra!



Det har också vart Terräng DM, vårt lag (6:orna från Färjestadens skola) vann! Grattis alla (Julia, Olle, Henke... det är de jag vet)

Annars har vi inte gjort så mycket. Vi har fått reda på mer om hur det blir imorgon, vi ska nämligen besöka våra högstadieskolor.. och det verkar som att det är många som börjar bli nervösa; "Vad ska jag ha på mig?"
Men jag är inte så nervös än... kommer antagligen bli det..!

Nu blir det lite läxor och kanske lite läsa (om jag hade haft en bok...), ruggigt väder idag, så inget roligt foto-promenad-väder..
Postat av: Carina - inspirera

Javisst är det en bra dag! En spännande dag blir det imorgon också... Kanske blir det en runda till biblioteket idag!

Kramen.

2012-05-30, 15:47:59 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Sounds like a good day!

2012-05-30, 18:09:12 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/
Postat av: Olivia

vilket program använder du när du redigerar dina bilder? Förlåt om jag har frågat dig förut men jag tror inte att jag har frågat dig förut iaf... :)

2012-05-30, 18:59:31 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: