9 Maj

Somvanligt har dagen bara vart bra... eller, helt okej iallafall. Inget speciellt har hänt... okej, bara att min cykel blev konstig på bakhjulet så att jag fick gå till och från skolan, fast det var ju inte så stort. Men det tog ju ett tag att ta sig fram, har du någonsin cyklat med bromsen i? Så kändes det!! Haha..

Annars har jag väl inte gjort något speciellt, verken i skolan eller hemma.. jag lagade mat och var ensam hemma.. 
 
Vi hade:
           So- vi jobbade vidare på Anna Mollel, genrep idag.. åh, det är nästan fredag.. då är det dags!!
           Idrott- vi spelade Volleyboll, det är väl ganska kul.. vi hade tydligen "bra spel" idag, och då blir det ju bara roligare!
           Svenska- vi jobbade i Röda Tråden, det gick väl bra.. hann ju de uppgifterna jag skulle hinna.
           Svenska- jag var tydligen "Chefredaktör" till klass 6 b: s tidning, och de andra skulle skriva artiklar/en händelse till den.. jag hade redan gjort det, och börjat på tidningen, så jag fick vara lite redaktrör där.. roligt!!
Tillslut, när jag hittat någon layout, som blev sådär, gick jag och Julia ut och intervjuade elever (små, jättesöta Förskole-3:e klassare..) och vi märkte att Förskoleeleverna svärde väldigt mycket.. men annars var det kul!

Vi fick också sluta en kvart tidigare, men jag och Julia höll inte koll på klockan, så när vi satt där på skolgården kom halva klassen gåendes med ryggsäckar och allt, och då kom vi och tänka på att vi kanske inte hade haft så mycket tid på oss.. men Alva var så snäll och väntade på mig och gick med mig och min konstiga cykel hela vägen hem!


Annars har det vart en bra vårdag idag, solen har lyst och vi har skrattat mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: