Första Maj ♥

Igår kväll hade vi jättemysigt och trevligt! Mycket båtsnack och god mat!
Vi åt 3-rätters och jag stod för efterrätten, och, ja, den var ju faktiskt god!





Vi firade vid Borgholms Slottruin, jättestor brasa, och jättefina fyrverkerier.. vi kom cirka 21.30, och då var fyrverkerierna i full gång, och då kom vi på vägen och såg de...!

Riktigt mysigt var det, ochbra bilder blev det också.. tillochmed på mobilen, filmade lite också.. så den kan man ju ha på tv:en och låtsas att vi har en majbrasa där.. hm,..


Hittills idag har jag lurat två personer *host, host*! Maj Maj Måne, Jag kan lura dig till Skåne!
Tror ni verklgen att jag skulle kunna lura två personer? Nej, har faktiskt bara lurat mamma...

Jag har städat min bokhylla lite, plockat ut böcker som jag inte läser och ställt bakom de andra böckerna, så nu står Hungerspelen och Twilight först!
Postat av: Wilma

Ja, självklart kan vi va någon dag :)

Men jag kan ju inte denna veckan (åker ju till Göteborg) men någon nästa vecka kanske? Vi får prata idag, ses i skolan!

2012-05-02, 07:05:07 - URL: http://primawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: