Hungerspelen trilogin - utlästa!


Så, nu är denna trilogin utläst! Jag tycker faktiskt att det var ganska bra att Wilma tipsade (och hotade mig lite... Men det tänker vi inte på..) om dessa superbra böckerna!

Det är faktiskt lite sorgligt att serien är slut... Den är ju så bra! Men jag tror faktiskt att jag kommer läsa om serien.. Och då är den ju lika bra igen!!
Men denna boken har inte vart den roligaste boken i serien, faktiskt ganska deprimerande, fast jag har inte tänkt så mycket på det..!!

Jag rekommenderar denna serie väldigt mycket, de är helt, ja, BRA!!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med bra böcker! Nu kanske du vill läsa "Niceville"!?

Kramen.

2012-05-23, 21:11:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Olivia

Jag har ingen aning om vad hungerspelen handlar om... kan du inte skriva lite om böckerna i ett inlägg? (Utan att avslöja för mycket om någon vill läsa dom)

2012-05-24, 06:57:03 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: