Kristi Himmelsfärdsdag

Idag vaknade jag vid 8, då åt jag frukost och myste runt lite.., sådär som man alltid brukar göra på lov!

Sedan åkte jag och mamma till Jula och köpta bottenfärg + lite annat. När vi väl var vid båten, där pappa var, så tog jag på mig den vita dräkten och masken och började måla lite till, man skulle nämligen måla 2 gånger..., och när det var dags för lunch så kom mamma tillbaka med korv mé bröd och vi satt och myste (i en lagerlokal).
Mormor och morfar kom också och hälsade på lite...!! 

Nu har vi då tagit bort maskeringen och målat lite till, så nu är bottenfärgen på plats, och Seagrid är klar för sjösättning på Lördag!




Så detta har hittills vart en ganska lugn Torsdag (? Känns väldigt konstigt att det är Torsdag.. hm, det känns som Lördag, eller Söndag) och jag har faktiskt hunnit en hel del!
Nu ska jag nog bara mysa lite, kanske titta på tv eller läsa...

Ha en fortsatt bra dag!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med en extra ledig dag...och mycket har vi hunnit med! Nu ska vi strax fixa midag och kanske kan det bli filmkväll...?

Kramen.

2012-05-17, 16:13:44 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Sönt att hinna med saker som behövs ibland!

2012-05-17, 18:14:07 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: