This was the 29th of May



Dagen idag har vart bra! Vi har haft slöjd, och jag blev klar med själva figuren.. fast det ser mer ut som ett konstverk med alla skruvtvingar runt omkring.. men snygg blir den! *host, host*.

Annars idag har vi bara haft So, Matte och lite klassråd + att vi övade till skolavslutning, såklart fick jag ont i huvudet, även om jag hade tagit huvudvärkstabletter lektionen innan.. men, det blev bättre när jag kom hem!

Ikväll tror jag att det blir lite tv och jag tänkte öva lite på alla läxor också. Engelskan har jag knappt övat på alls!
Postat av: Carina - inspirera

En skön lagom bra tisdag! Nu skiner solen efter allt det gråa...

Kramen.

2012-05-29, 19:33:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: