21 November

 
Det har varit dimmigt hela dagen, och väldigt mulet!
Vi hade musiktävling på musiken, laborationer på biologin och film på svenskan - det var ett tag sedan jag såg Grease, så det var kul att se en del igen!!
 
Men jag är fortfarande lite halvkrasslig.. jag hade ingen feber när jag kom hem, men jag har känt mig febrig resten av dagen.. så ja, lite konstig har jag känt mig! Men, jag har orkat med dagen - och jag har haft en bra dag!
 
Ikväll blir det nog lite So-plugg och mys framför tv:en!
Hoppas ni också har haft en bra dag, och att ni får en bra kväll! ♥
Grattis också min sånglärare, hon fyller nämligen år idag!
Postat av: Carina - inspirera

Ja, idag har det verkligen varit en riktigt grå och trist november dag!
Men lite soffmys och en kopp glöggte kanske kan lätta upp både dagen och förkylningen!
Krya på dig.
Kramen.

2012-11-21, 18:37:36 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: