4 November

 
Det är fortfarande regnigt ute.., just för tillfället är det uppehåll.. Men ganska fint är det ute. Med droppar och blöthet!
 
Jag har faktiskt inte planerat så mycket att göra idag.. vid halv 11 ska jag och Ronja tillsammans plugga lite i chatten på facebook.., vi får se hur det går..! Och sedan efter lunch ska väl jag hitta på något roligt!
 
Det är ju faktiskt sista höstlovsdagen idag med, så imorgon är det ju måndag.. och då är det skola igen! Så därför mjukstartar jag med en liten pluggdag!
 
Ha en bra söndag - och sista höstlovsdag!
Postat av: Carina - inspirera

Lite ljusare är det minsann idag...
Otroligt vackert foto!
Njut av sista ledigheten :)
Kramen.

2012-11-04, 10:15:14 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: