6 November

 
Nu sitter jag och lyssnar på Lucia-låtar och pluggar engelska!
Anledningen till att jag sitter och lyssnar på Stilla Natt är att vi idag på sången började med luciatåg! Det är faktiskt bara en månad kvar nu! Det ska faktiskt bli jättekul att få gå luciatåg på fritidsgården den 13 December!
 
Nästa gång ska en Lucia utses, jag vet inte riktigt om jag vill vara det... eller, såklart jag vill vara Lucia, men jag gillar min roll som tärna! Men jag skulle gärna, om jag blev vald, bli Lucia!!
 
Men nog om det, dagen idag har vart lugn! Ganska skönt med massa håltimmar och bara skräckfilm i korridorerna och några få lektioner! Haha, ja, det är faktiskt så min dag har sett ut, jag och några till klasskompisar satt utanför biblan och kollade på Paranormal Activity 1! Skön dag helt enkelt!
 
Ha en bra & mysig kväll!
 
Postat av: Carina - inspirera

Det går verkligen fort... Riktigt mysigt med lucia, det gillar jag massor :)
Skön slapp tisdag!
Kramen.

2012-11-07, 06:07:27 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: