Fredagen den 23:e

 
Det blev en slappardag hemma i sängen idag... men det är inte helt fel att bli ompysslad heller.., även om det inte är det roligaste!
 
Jag mår iallfall ganska bra idag, jag har blivit snorigare, men tanken på att få tillbringa helgen i Karlskrona har väl varit ganska uppiggande! Alla väskor är packade, och nu är det bara att åka!
Datorn får nog också följa med, och likaså kameran! Men om jag hinner blogga vet jag inte, men vi får väl se!
Även lite läxor och plugg följer med, man vet ju inte om man kan hinna med det med!
 
Hoppas ni har haft en bra fredag, och att ni får en toppenkväll & helg!
Postat av: Carina - inspirera

Otroligt vackert foto!
Krya på dig och ha en riktigt kul helg!
Kramen.

2012-11-26, 10:29:25 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: