26 Oktober - höstlov

 
Första dagen på höstlovet! Den är alltid den bästa, och hittills har denna dagen varit väldigt mysig, kalla och slappig!
 
Jag vaknade vid 9.40, och vid 11 gick jag och mamma en fotopromenad till Mormor & Morfar och åt jättegod lunch! Nu är det riktigt höstväder, det är väldigt kallt, och under igår kväll tror jag tillochmed och att det snöade lite, inte mycket och jag såg det inte... men mycket frost och kallt var det iallfall!!
 
Nu har jag hunnit städa lite, och myst runt! Det blir nog mest att göra det idag - mysa alltså - det är en sådan dag!
Postat av: Carina - inspirera

Vilket tjusigt foto! Härlig höstsol idag och en höstig isig blåst...men riktigt vackert är det...
Mys på och ha det skönt! kramen.

2012-10-26, 13:18:26 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Amanda Cleréus

vilken fin bild!

2012-10-26, 18:32:07 - URL: http://amandaclereus.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: