31 Oktober

Sista dagen i Oktober!
 
Nu har jag börjat starta dagen!
Annars har jag bara videochattat & haft roligt med Emily, tittat på film och myst runt! Nu vid halv 12 sitter jag fortfarande i pyjamasbyxorna, men är ganska vaken iallafall!
 
Vid 2-tiden ska jag vara hos Lina, och sedan ska vi fira hennes 13-årsdag!!
Hon fyller år nästa vecka, så nu ska vi fira henne! Jag, och några från hennes nya klass kommer (och en från vår gamla klass), så det ska bli jättekul att få träffa alla!
 
Så dagen kommer alltså tillbringas hos Lina.. och paketen är klara, jag vet vad jag ska ha på mig.. och jag är ganska redo!
 
Ha en toppendag ♥
Postat av: Carina - inspirera

Ha det riktigt trevligt och hälsa Lina så gott!
Häftigt foto!
Kramen.

2012-10-31, 14:19:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: