Dykning!

 
Igår var vi på Kalmar Äventyrsbad och firade min Morbror med Fru!
Vi firade dem genom jobbet och alla jobbakompisar hade gemensamt gett ett Prova-På-Dyk till Kent & Anne!

De tyckte att det var roligt och eftersom att pappa och jag hade pratat om att prova på att dyka passade vi på att göra det igår!
Riktigt härligt, häftigt och roligt!
Erik (en av instruktörerna) tog undervattensbilder, så kanske kan det komma upp lite bilder på mig under vatten!
 
Vi hade en väldigt rolig och lång kväll!
Postat av: Carina - inspirera

Riktigt kul och blött!
Jag tycker du var jättemodig som vågade testa...det gjorde inte jag ;)
Ser fram emot undervattensbilderna...
Kramen.

2012-10-21, 11:22:25 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Gud var roligt! de skulle jag också vilja göra!

2012-10-21, 13:22:41 - URL: http://rydebergsfoto.blogg.se
Postat av: Anne

Visst var det kul! Jag är jätteglad att vi fick en sån upplevelse i present. Jag vill göra det flera gånger men hoppas att nästa blir i varmt vatten i Asien någonstans.

2012-10-22, 20:20:42 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: