Barnkliniken

Jag kom precis hem från doktorn.. en vanlig "rutinkontroll"!
Det gick bra.. fick ta lite blodprover (hur många provrör sonmhelst), fast mest prat.. fast nu är jag ganska slut (som alltid efter att ha vart på sjukhus)..
 
Skoljoggen idag gick bra.. jag kom nästan sist.. men, jag gjorde det jag kunde för dagen!! Och, vi fick se Mörbylånga!
 
Hann vara med när vi valde Elevrådsrepresentanter och Kamratstödjare, och jag blev en utav Kamratstödjarna!
Det ska bli kul.. jag vet inte riktigt vad det innebär, men mina lärare tyckte att jag passade som det!
Postat av: Carina - inspirera

Ja, man kan minsann hinna med en hel del på en vanlig måndag! Iallafall om man har privatchaufför ;)
Jag tror också du passar perfekt till Kamratstödjare,
Ha en trevlig kväll!
Kramen.

2012-09-17, 15:39:46 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: