A book tell us a whole story

Idag kom min samlngsbox av Harry Potter hem! På engelska - såklart! Och jag är väldigt nöjd...!! 7 böcker som är helt fantastiska! Bara tre böcker kvar!
 
 
Dagen idag har vart bra... lite långtråkig med alla håltimmar.. men ja, ett bra resultat på svenskaprovet piggade upp min dag!
Och när skoldagen äntligen tog slut blev det 2 timmars fika och sång med underbara kompisar!! Så ja.., en helt okej dag!
 
Nu sitter jag i sängen och kollar lite på tv.. snart blir det lite firarfika efter ja.. en tisdag med bra resultat!
 
Ha en bra kväll!
Postat av: Carina - inspirera

Spännande med engelska böcker! Kul med hela serien samlad...ibland är det extra bra med julklappspengar :)
Mysfika om en stund!
Kramen.

2013-02-05, 20:02:35 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

sv: jag älskar dig med fina vän! <3

2013-02-06, 17:22:37 - URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: