11 Januari

 
Snökaos nummer 2, år 2013!
Ja.. det ser nästan exakt ut som när vi fick inställda bussar för någon månad sedan..., snön bara öser ner och det har utfärdats en klass 1-varning på både Öland & Gotland!
 
Bussarna har inte vart något större problem, däremot så har vi sett lastbilen som kört i diket, och en annan personbil, bussen var också försenad i morse.. men det gick bra, och jag har både kommit till skolan och från skolan!
 
 
Eftersom att jag kom hem helt vit har jag nu värmt upp mig med nybakta kakor!
Jag tror också att jag ska krypa upp i soffan med både filt, mjukisbyxor och en varm, skön tröja innan jag börjar laga mat..
 
Ha en bra fredag..!!
Postat av: Carina - inspirera

Oj vad mycket snö det har kommit! Jag kan inte riktigt fatta...
Ha en riktigt mysig och trevlig fredagskväll!
Kramen.

2013-01-11, 15:55:18 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: