Iphone!

I brevlådan idag låg mitt nya skal, fodral och simkort.. till min "nya" iphone!
 
 
Jag har nämligen fått ärva pappas gamla iphone 4.. han gick och köpte en iphone 5...
Men, idag har jag då fixat Instagram (jonnakarl), apple-id och massa andra roliga grejer! Så jag kan säga att jag är ganska lycklig nu.. eller, ja, lycklig och lycklig, uppspelt iallafall!!!
 
Eftersom att pappa har haft den innan så är det ganska bra förberedd med spotify och massa andra roliga grejer!!
Så medans jag försöker lära mig hur man låser upp själva mobilen, så får ni;
Ha en bra kväll!
 
 
Postat av: Anonym

Så kul! Ibland är det lite extra bra med en snäll pappa ;)
Lycka till!
Kramen.

2013-01-03, 17:54:43 -
Postat av: - behuy -

hoppas du har haft en bra dag :)

2013-01-03, 19:01:04 - URL: http://behuy.blogg.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JONNAS PAPPA ÄGER, WOOPWOOP! äntligen har du instagram min kära vän! ;) <3

Svar: Haha.. ja, du är nog gladare än mig:)
karlssonjonna.blogg.se

2013-01-03, 23:07:20 - URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: