4 Mars

Vackert väder ute idag... äntligen vår med solsken, mycket snö finns det inte heller kvar!!
 
 
Efter en jättebra helg hos Mormor & Morfar kom jag hem igår!

I lördags började jag bli lite snorig.. och idag, nu, sitter jag här med feber och pyjamas vid 11 på en måndag.. det känns inte helt rätt, men vad gör man inte när man är sjuk..
Jag hoppas väl att febern släpper och att jag mår bättre imorgon! Jag mår idag bättre än vad jag gjorde igår.., eller, jag är med förkyld iallafall...!!
 
Så denna dag kommer att tillbringas framför datorn, i soffan och i sängen. Kanske inte en av dem roligaste dagarna, men dethär får väl gå det med...
Men ni andra får ha en jättebra dag!
 
 
Postat av: Carina - inspirera

Stor krya-på-dig-kram från mig <3

2013-03-04, 11:48:44 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: