mot trafikskolan

3 kvällar denna vecka ska jag spendera på trafikskolan, aaahh, jag ska ta AM-kort (moped) och nu händer det på riktigt! Är så nervös just nu, haha...
 
 
Postat av: ebba

svar; nja haha, ritade klänningen rätt så lätt o sen har jag fått mycket hjälp av min farmor att sy den :) fick sy in de hur mycket som helst för att den var så himla stor ;)

åh kommer ihåg när jag skulle ta mitt am-kort, kuggade första gången men gången efter fick jag det! det är lätt om du gjort frågorna på datorn så klarar man det lätt :D lycka till!

2014-08-11, 17:37:58 - URL: http://ebbafridaa.blogg.se
Postat av: Carina

Lycka till! Du fixar det galant 😘

2014-08-12, 06:47:31 -
Postat av: Carina

Lycka till! Du fixar det galant 😘

2014-08-12, 06:47:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: