fjärde advent

 
ja, idag är fjärde ljuset tänt och eftermiddagen har jag tillbringat på julkonsert i j Gräsgård kyrka där jag och stråkkvarteten spelade, riktigt mysigt var det och jag fick verkligen otroligt mycket julkänsla i kroppen! 
dessutom har jag och pappa hunnit att köpa julgran, vilket vi alltid brukar göra fjärde advent..
 
mycket mysig dag och helg, känns verkligen som att lovet kommer väldigt lägligt.., ska bli väldigt skönt att bara få slappa och ha det mysigt med familj och vänner...
 
grattis till finaste Ronja som idag fyller 15 år, hoppas du haft en bra dag
Postat av: Carina

Tack för en mycket trevlig julkonsert! Härlig julstämning och en riktigt mysig fjärde advent!
Kramen.

2014-12-21, 22:14:14 -
Postat av: Ronja

min fina Jonna, tack återigen för presenterna och din gratulationoch för att du helt enkelt är en fin vän!

2014-12-21, 22:25:39 - URL: http://nouw.com/brunettes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: