140214

I morse överraskades jag av en Alla Hjärtans Dag-frukost och 5 John Green böcker! Har länge velat läsa något av honom, och nu har jag Looking for Alaska, An Abunadance of Katherines, Paper Towns, Will Grayson, Will Graysn och The fault in our stars. 
 
När jag kom hem stod även en bukett tulpaner i mitt fönster som vi fått av Mormor och Morfar!

Hoppas att ni har en underbar Alla Hjärtans Dag ♥ (Nu har jag SPORTLOV)
 
 
Postat av: Carina

Mysiga dag <3
Så härligt behövligt med Sportlov!
Ha det bäst.
Kramen.

2014-02-14, 15:59:34 -
Postat av: Tea

Åh, vill med läsa dom!! :D

Detsamma du, glad alla hjärtans dag Jonna!! <3
kramis

2014-02-14, 21:10:49 - URL: http://teajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: