4 böcker

Okej.. herregud. 4 bra böcker.. jag har ju läst så många bra böcker och det är svårt att bara välja fyra.. men, men:
 
1. Helt klart The fault in our stars. Det måste nog vara den mest berörande boken jag läst hittills i mitt 15 åriga liv. Man grät i mitten utav boken, i slutet, efter och till och med nu då&då. Glädje, sorg och så många andra känslor som inte går att beskrivas, otrolig bok!!
Ser verkligen fram emot filmen, för jag vet att den kommer också bli sådär otroligt bra!
 
 
2. Det går väl inte att svika Harry Potter? Nej, jag tror inte det. Jag har läst böckerna på svenska och engelska, sett alla filmer (några gånger om..) och det måste ju vara en klassiker!
 
 
3. Alla Nicholas Sparks böcker är ju också fantastiska! Safe Haven, Last Song, The Notebook.., name it. 
Har nog läst de flesta på engelska, och sett nästan alla filmer som är baserade på hans böcker, det är svårt att välja ut en av hans böcker som den bästa, för alla är riktigt bra på sitt sätt.
 
4. Gillar verklien starka böcker, verklighetsbaserade böcker som egentigen är riktigt hemska. Eller, gillar och gillar. Men det väcker känslor och jag tycker om att läsa böcker som betyder något och har en baktanke.
 
Finns ju miljontals av dessa böcker, jag har läst A Thousand Splendid Suns (Tusen strålande solar), bland annat.
Och den är (också) en jättebra bok! 
 
 
 
Postat av: Life of Johanna

Verkligen svårt och välja ut böcker sådär

Svar: Ja, visst är det :)Ha en bra dag!
karlssonjonna.blogg.se

2014-05-04, 18:27:00 - URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Måste verkligen ta och läsa The fault in our stars!

2014-05-04, 19:58:55 - URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

Åh vad jag grät till The Fault in our stars.... haha!
Bra böcker!

Svar: Jag vet, den är helt otroligt bra!
Ha en bra dag :)
karlssonjonna.blogg.se

2014-05-04, 20:39:30 - URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: