if I stay

 
“And that's just it, isn't it? That's how we manage to survive the loss.
Because love, it never dies, it never goes away, it never fades, so long as you hang on to it.” 
 

en ganska långtråkig och jobbig fredag, men den blev ganska bra när jag tänker på den i efterhand haha!
Kvällen spenderades med Ronja då hon kom hit och vi myste lite, spelade spel, skrattade och pratade lite allmänt. Vi tittade även, jag, mamma och Ronja, för andra gången på If I Stay. Det måste vara den vackraste och finaste filmen jag sett, iallafall på senaste tiden, den är så ja, fin, helt enkelt. Jag kan nog inte riktigt beskriva den mer än så, för att förstå måste nog filmen ses - vilket jag rekommenderar haha!
Jag kom på idag, för första gången, att jag faktiskt läst boken på svenska för ganska många år sedan.., vilket ledde till att jag kom ihåg mer ifrån boken och kände att filmen betydde ännu mer nu när jag såg den andra gången. 
Helt fantastisk helt enkelt! En helt underbar fredagskväll med de bästa. 
 
Postat av: Carina - inspirera

En riktigt bra film! Och mysigt hade vi...
Tack för att jag fick vara med 😉

2014-11-21, 22:37:15 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: