en vecka i vårsolen

sjung en sång för mig om att allt är som det ska, ljug en stund för mig att allt blir bra 
- nån gång, ulrik munter -
 
påsklovet har varit väldigt härligt! vårjackan har tagits fram, conversen har blivit använda och mycket av all tid har spenderats i solen.., riktigt bra har jag haft det, tillsammans med fina vänner och många skratt som gjort att jag kunnat slappna av denna vecka. 
nu är det bara helg innan verkligheten börjar igen, hejhej nationella prov och matlagningsprov, men somsagt - det är två dagar tills dess och det känns ju ändå ganska långt bort, haha!
 
Postat av: Carina

Härligt soliga vårdagar! Låter supermysigt med lov! Kramen,

2015-04-11, 07:39:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: